BYGGET FOR HARDT ARBEID OG HARD

Jo tøffere terrenget er, jo bedre er egenskapene som Outlander 6x6 DPS viser fram. Den setter en ny standard i segmentet ved åog nå steder som tidligere var umulige å nå.

ALLTID I RIKTIG GIR, TRINNLØST AUTOMATGIR (CVT) MED EKSTRA LAVT L-GIR
Det trinnløse automatgiret (CVT) på Outlander 6x6 har et ekstra lavt L-gir som gir økt arbeidsbelastning og en mykere innkobling for start uten rykking. CVT-inntaket sikkrer bedre kjøling for økt effektivitet under arbeid.

MINDRE ANSTRENGELSER FOR Å STYRE, TRI-MODE DYNAMISK SERVOSTYRING (DPS)
Tri-Mode dynamisk servostyring (DPS) gir enkel styreassistanse til føreren, og tilpasser nivået til kjøretøyets hastighet. Ved lavere hastighet økes servoen for å redusere anstrengelsen med å styre, mens den i høyere hastigheter reduseres for å gi føreren maksimal følelse med styringen. Dessuten er det mulig å velge mellom tre moduser for å passe med hver førers preferanse.

BEDRE KONTROLL, VISCO-LOK FRAMHJULSDIFFERENSIAL MED AUTOMATISK LÅSING
Noen situasjoner krever optimalt grep og så mye kontakt med underlaget som mulig. Outlander 6x6 tilbyr både 4x6 og 6x6 med Visco-Lok QE. Når 6x6 er valgt vil systemet automatisk overføre kraften fra det hjulet som mangler trekkraft til motsatt hjul og hindres ikke av hastighetsbegrensninger. Det progressive og automatisk låsende frontdifferensialsystemet krever ingen ekstra knapper. I 4x6-modus gir alle fire bakhjulene trekkraft.
Meld interesse:

Klikk her for mer informasjon

* Alle priser er veil. utsalgspris. Lokal frakt og leveringskostnader tilkommer.