BYGGET FOR HARDT ARBEID OG HARD LEK

Jo tøffere terrenget er, jo bedre er egenskapene som Outlander 6x6 DPS viser fram. Den setter en ny standard i segmentet ved åog nå steder som tidligere var umulige å nå.

ALLTID I RIKTIG GIR, TRINNLØST AUTOMATGIR (CVT) MED EKSTRA LAVT L-GIR
Det trinnløse automatgiret (CVT) på Outlander 6x6 har et ekstra lavt L-gir som gir økt arbeidsbelastning og en mykere innkobling for start uten rykking.

MINDRE ANSTRENGELSER FOR Å STYRE, TRI-MODE DYNAMISK SERVOSTYRING (DPS)
Tri-Mode dynamisk servostyring (DPS) gir enkel styreassistanse til føreren, og tilpasser nivået til kjøretøyets hastighet. Ved lavere hastighet økes servoen for å redusere anstrengelsen med å styre, mens den i høyere hastigheter reduseres for å gi føreren maksimal følelse med styringen. Dessuten er det mulig å velge mellom tre posisjonermodier for å passe med hver førers preferanse.

BEDRE KONTROLL, VISCO-LOK FRAMHJULSDIFFERENSIAL MED AUTOMATISK LÅSING
For situasjoner som krever maksimalt grep og kontakt med underlaget, håndterer Outlander 6x6 både 4x6 og 6x6-hjulsdrift med Visco-Lok QE. Når 6x6 er påkoblet vil systemet automatisk overføre kraften fra det spinnende framre hjulet til det motsatte med grep. Dette progressive og automatiske selvlåsende framhjulsdifferensialsystemet krever ingen ekstra knapper eller spaker. I 4x6-stilling gir alle fire bakre hjul drakraft.
Meld interesse:

Klikk her for mer informasjon

* Alle priser er veil. utsalgspris. Lokal frakt og leveringskostnader tilkommer.